Jurnal de calatorie. Londra. Partea a doua

Se pare ca imi este putin mai greu cu seria asta, deoarece nu imi amintesc cu lux de amanunte istoricul evenimentelor. Iar acum chiar regret ca nu am folosit deloc jurnalul de calatorie (fizic) pe care l-am cumparat  din Londra. Mi-ar fi fost tare util acum.

Daca in articolul precedent am vorbit de prima zi din Londra si informatii organizatorice, cred ca in acesta voi sintetiza toate cele 3 zile ce au urmat. Mai ales ca ultima poate fi trecuta lejer cu vederea.

A doua zi, dupa un somn nu tocmai suficient, am plecat pe la 9 de la hotel, spre Hyde Park pe care l-am parcurs pe jos pe latura lunga a acestuia, partea din vest. Am vazut The Italian Fountains  si o casuta draguta. Scopul drumului acesta era de a ajunge in partea celalata a parcului, la Primark, unde intentionasem sa ajung in ziua anterioara. Aveam nevoie de ceva mai comod de incaltat, adica o pereche de tenisi, care s-au dovedit a nu fi atat de comozi pe cat speram. Talpa subtire nu e prietena buna al mersului pe jos. In Milano mi-am luat direct adidasi de alergat, sa fiu sigura ca fac fata.

Din Primark mi-am cumparat tenisi la 6 lire si inca o pereche de ceva tenisi cu 3 lire (lasa sa fie), o umbrela cu dungi albe si negre, gen puscarie, dar imi place, doua perechi de pijamale, de fapt o rochita stil tricou lung si o pijama cu maiou si pantaloni scurti. Cred ca de fiecare data cand ajung in Primark cumpar ceva de stat in casa sau de dormit. Imi plac mult modelele lor si sunt si accesibile ca pret. Plus ca prefer bumbacul si au o gama variata.

primark

Pentru ca am iesit cu o sacosa cam mare din magazin, ne-am intors la hotel sa lasam cumparaturile si eu sa ma schimb de incaltari apoi am iesit din nou. De data asta am ajuns tot la parcul numit mai sus, dar pe alta intrare, cea ce reprezinta intrarea de la Kensington Palace. Am parcurs iar parcul pe lung dar pe partea dinspre est si am ajuns la Buckingam Palace unde nu am putut sa fac o bucatica de poza fara oameni. Toata lumea statea agatata de gard. Asa ca am plecat mai departe si ne-am plimbat in St. James Park unde m-am bucurat de veverite foarte prietenoase.

Si uite asa am ajuns iar la Big Ben si ne-am plimbat pe malul Tamisei, iar inainte de a ne intoarce la Hotel am intrat in cateva librarii sa vedem daca gasim ceva carti cu care sa plecam de acolo.

A doua zi am ales sa cumparam un bilet pentru autobuzul etajat, cel pentru turisti. Am ales la o companie care avea 3 trasee in Londra si le-am facut pe toate trei intr-o zi.

Un astfel de bilet a costat 28 lire.

La pranz am mancat la un street food cu specific indian, organizat sub un pod, in zona centrala, pe partea de est a Tamisei.  Iar seara ne-am intors in zona Picadilly Circus unde am pierdut cam 2-3  ore intr-o librarie pe 6 nivele.

Ca si in Milano, noi nu am intrat in muzee. Am vrut sa intram in cel de istorie naturala dar era o coada imensa asa ca am preferat sa ne mai plimbam. De exemplu in cea de a treia zi m-am intors la veverite, de data asta cu caju si le-am hranit. Atat pe ele cat si pe porumbeii care s-au asezat pe mine si de care nu mai scapam.

Un lucru care mi-a placut foarte mult a fost faptul ca oamenii nu erau atat de reci pe cat ma asteptam sa fie. Dese ori mi s-a intamplat sa ma uit la cineva pe strada, adica sa ni se intersecteze privirile si sa mi se raspunda cu un zambet. Ba chiar vorbeau cu mine la incidentul cu porumbeii care nu se mai dadeau plecati de pe mine.

In ultima zi nu am mai facut nimic memorabil deoarece am avut avion la ora 2, asa ca am fost in mall-ul din zona autogarii si cam atat.

Vrem sa ne mai intoarcem aici si sa vizitam la alt nivel. Ne-a placut!

redbus_londra

Am purtat: tenisi Primark, Blugi negri H&M, sacou stil military H&M, geanta Parfois.

In cea de a treia zi am purtat camasa cu dungi bleo H&M si un poncho de la Oriflame pe care l-am accesorizat cu o brosa vintage cu model alb cu albastru, cumparata de la ultima editie V for Vintage. London_eye_fashion.jpg

Comments

1. Oooh Londra <3 cât de mult îmi doresc să vizitez orașul, când îți văd pozele parcă mă imaginez și eu acolo.
    Chiar mă gândeam ca în Octombrie să fac o mică escapadă de un weekend acolo, și mă bucur că am dat peste recomandările tale din articol .
    Îți mulțumesc pentru transparență!

1. Incerc pe cat posibil ca fiecare ieșire sa fie relaxanta ca pana la urma cam asta e scopul. Nu sa fiu mereu pe fuga si sa ma intorc mai obosita decât atunci cand am plecat.

2. Ador Londra si mereu ma intorc cu drag la ea. Ma bucur insa ca mi-ai aratat locuri pe care inca nu le-am vizitat. Le trec pe agenda pentru data viitoare 🙂

3. Eu sunt in urma rau cu excursiile in Europa! De cate ori citesc cate un articol despre Anglia, sau Londra in special, imi vine sa ma apuc de cautat bilete de avion. Iar Primark chiar ma face curioasa! Brandul am auzit ca e irlandez, dar toti englezii si strainii care locuiesc in Anglia vorbesc despre el. E chiar asa de nemaipomenit?