Jurnal de călătorie. Milano. Prima zi.

Daca în articolul anterior am prezentat câteva informații despre această călătorie, în mare, aici vreau să intru în detalii și să vă spun cum am petrecut prima zi, ce activități am avut, impresii, poze.

De dimineata am avut zborul. O ora foarte buna pentru o vacanță de Weekend, un citybreak. Am decolat în jur de ora 6 și am aterizat la ora 8, ora Italiei, în Romania fiind ora 9. Am ajuns în Milano dupa o oră, cu autocarul, în Zona centrală, fix lângă gară.

Ținând cont că puteam prelua camera abia dupa ora 14, am preferat să ne plimbam cu rucsacul în spate. Am început cu galeriile din gara care sunt foarte atrăgătoare atat din punct de vedere al arhitecturii cât și din  cel al vitrinelor.

Vis-a-vis de gară este clădirea Pirelli, construită în a doua jumătate a anilor ’50 fiind una dintre cele mai înalte clădiri din beton armat din lume, 127m. Dar eu am uitat sa o pozez…sau nu am vrut?

Am luat-o apoi pe jos spre parcul Sempione, am intrat prin partea cu palatul Sforzesco pe care l-am vizitat doar în exterior.

Am continuat plimbarea prin parc până la ieșirea cealaltă ce e încununată de arcul păcii (cred ca asa se traduce Arco della Pace).

Apoi am luat la pas străduțe și am ajuns la Domul din Milano. Prima impresie, muuuuultă aglomerație. Astfel că am evitat zona din fața lui și ne-am plimbat prin zona de galerii.

FullSizeRender

Pana la ora 13 am facut 15 km de mers pe jos pe care nici nu i-am simțit. Decât putin la tălpi deoarece am fost cam neinspirata si am plecat de acasa încălțată cu sandale. Norocul meu a fost ca mi-a ieșit în drum un Decathlon din care am luat o pereche de adidași ieftini care s-au dovedit a fi cei mai buni prieteni pe toată durata călătoriei. Nu ca nu ati fi observat încălțările care pare ca nu au nicio legătură cu ținutele.

Am dat o fuga sa luam camera și să scăpăm totuși de bagajele din spate. Nu am confirmat camera la telefon și cu toate acestea nu am avut probleme la receptia hotelului. În 10 min eram deja în cameră, unde, surpriză, mai ales pentru iubitul din dotare. Vedere directă spre San Siro, pentru care mi s-a mulțumit de cateva ori. Dar, nu i-am mai spus, nu eu am ales camera asa, era tot meritul băiatului de la recepție.

Restul zilei l-am petrecut cu o plimbare cu tramvaiul, mancat înghețată, plimbat prin zona centrală si, bineînțeles, înconjurat stadionul, pe care nu l-am vizitat datorită faptului că era chelit de gazon. Urma un concert în zilele următoare. Asa ca nu ni se părea atrăgător. FullSizeRender

Sa nu uit, am cinat intr-un local din zona centrală  unde ne-am delectat cu o porție de paste și un Aperol. Bun!

Urmează partea a doua a plimbării. O zi la lacul Como.
Am purtat: Bluza cu umeri goi H&M, pantaloni cumpărați din Lidl de anul trecut, bluza cu mâneci bufante Zara, sandale piele Nicolis , adidași Decathlon

Pozele au fost făcute cu telefonul mobil