Jurnal de călătorie. Milano. Ultima zi.

A venit momentul să vă povestesc ce am facut în cea de a treia zi a citybreak-ului nostru.

Încă de acasă aveam stabilit că aceastăzi va fi petrecuta în Milano, deoarece era ziua plecării. Avionul decola la ora 20:50, iar camera trebuia eliberată pana în ora 12. Astfel că urma să luam bagajele cu noi încă de dimineață.

Am început ziua cu ceva de ronțăit de la tonomatul de pe peronul metroului și ne-am îndreptat către Casa Milan pentru a vedea muzeul echipei de fotbal AC Milan care este pe magistrala M5. A fost prima atracție din zi deoarece este destul de departe de centru și restul zilei am vrut să o petrecem în proximitatea gării pentru a nu exista riscul de a întârzia la îmbarcare.

Atat muzeul cât și magazinul se deschid la ora 10:00, inclusiv duminica, cum era și în cazul nostru. Prețul de intrare în muzeu este 15 euro. Consider că este o experiență interesantă pentru cei cărora le place echipa sau măcar fotbalul în general. Am vazut aici echipamente foarte vechi, istorie, trofee, globuri de aur, colecția Panini cu Cartonașe cu fotbaliști. IMG_2373

Am petrecut aproximativ o ora în muzeu și 15 minute în magazin.

Tot de la casa Milan se cumpără și biletele pentru meciurile ac Milan.

Ne-am îndreptat spre zona centrală unde am străbătut străduțele cu multe magazine, am baut o cafea la o terasă, am facut shopping, ne-am cumpărat suveniruri și cam atât.

Am plecat spre aeroport cu autobuzul luat de lângă gară, cam pe la ora 6 fară ceva, iar înainte de asta am petrecut 1-2 ore cu un unchi de al prietenului meu, la o cafenea, unchi ce a venit o fuga din Torino să ne vadă.

Bonus: shopping

Nu putea fi vorba de Milano fară cumpărături. Din nefericire pentru portofelul nostru, am cedat tentațiilor și noi.

Eu chiar din prima zi, dar a fost o alegere utilă. Mi-am cumpărat o geantă O Bag, modelul clasic, care cred că este cel mai mare de la ei. Știam de acest Brand de mult timp, avem și noi magazine in Romania, dar nu am găsit niciodată momentul pentru a face această achiziție. In Milano m-a convins si prețul mai mic decât la noi, cat si faptul ca era o varianta mai ochioasa pentru bagajul meu.

Prietenul meu si-a cumparat de la magazinul de pe stadionul San Siro o vesta de fâs inscripționată cu Ac Milan. De la casa milan am cumprat doar un suvenir, un bănuț gravat.

Am vrut sa imi cumpar un charm Pandora specific acestei plimbări, asa cum am facut de fiecare data ca d am ajuns intr-o țara pe care nu am mai vizitat-o, dar am renunțat in favoarea unui alt magazin pe care nu știam ca il pot găsi aici, sau in oricare alta țara din Europa. Bath and body Works! Da, se pare ca exista si mai aproape de noi. Am aflat ca e doar in Milano, in Polonia si in Rusia. Câte un magazin. Daca știam inainte sa ajung aici, sigur imi luam bagaj la cala pentru a putea cumpara Geluri de dus, creme, săpunuri etc.

Pentru cine nu știe despre ce vorbesc, bbw este un Brand american, foarte cunoscut si laudat peste ocean datorită persistenței si varietăți mirosurilor produselor comercializate de ei. Acesta este site-ul lor http://www.bathandbodyworks.com/

Eu am mai avut ocazia sa folosesc produsele in trecut cand am comandat prin intermediul unei persoane de pe Facebook.

Acum am încercat sa ma încadrez in limita bagajului de mana si a regulilor impuse in aeroport si am plecat din magazin cu 3 lumânări parfumate, 6 rezerve de parfum de camera si 2 dispozitive pentru parfumul de camera. Erau reduceri destul de mari.

Căutând un McDonalds unde sa luam prânzul am zărit un magazin care l-a absorbit instant pe prietenul meu. Magazinul echipei de fotbal Juventus, despre care atunci am aflat ca este preferata lui. A plecat de acolo cu un tricou si un steag. Cică vrea sa il pună pe perete in viitoarea sufragerie. Sigur ca da!

Am petrecut 1-2 intr-o librărie de unde am cumparat o carte si un caiet pentru mine la birou. Il vedeți pe Instagramul meu. Voiam unul cu coperta mai tare si cu un desen simpatic.

Evident ca aici sunt multe magazine de designer, magazine scumpe. Nu m-am atins de ele. Dar si cineva cu un buget restrâns poate face cumpraturi aici pentru ca exista si magazine precum Zara, h&m etc.

Hai sa va vorbesc si despre suveniruri.

Încercam sa nu cheltuim prea mult pe acestea, dar totusi avem un tipar pe care il respectam. Căutam monede gravate cu obiective de interes, pe care le-am vizitat, cărți poștale cu peisaje si obiective, iar pentru cadouri luam magneti.

Am luat magneti doar de la lacul Como, din Varenna. Monede gravate cu casa Milan si cu domul. Cărți poștale din Bellagio si din Milano. Iar din Bellagio am mai cumparat săpunuri cu ambalaj cu peisaje. Miros tare bine, dar nu le-am folosit.

Si inainte de plecate, nu se putea sa nu cheltuim ceva si in aeroport. Ca de aici puteam sa luam o sacoșa in plus pe lângă bagajul de mana. Asa ca am cumparat o sticla de limoncello cu 2 pahare foarte frumos pictate, o punga de paste in trei culori si o bucata mare de parmezan. Suntem fani branza si nu puteam sa nu luam parmezan de aici. ….ras peste o porție de paste aburinde, yumy!

Si uite ca s-a terminat mica noastra vacanța si impreuna cu ea articolul acesta.IMG_2399[1]

Credeți ca ar fi interesant sa va arat ce colecție de suveniruri am?

Voi ce suveniruri va luați din plimbări?

Am purtat: rochie h&m, geanta o bag, adidași Decathlon